Gruppträning

GRUPPTRÄNING

BOKNING AV PASS SKER I EN PÄRM PÅ GYMMET!

Schema gruppträning

Måndag:
HIT- training: 16:45 Therese
Cykel Core: 18:00 Emelie
Skivstång: 19:10 Nellie
FOTBOLLEN: 20:10 A laget kör fysträning.

Tisdag:
Sluten grupp: 17:30 Erika Markusson (Går ej att boka)
Sluten grupp: 18.30 Erika Markusson (Går ej att boka)
Yoga flow: 20:00 Erika Lindqvist

Onsdag:
HIT-training: 16:45 Therese
Train like a fighter: 19:00 Jack ( Börjar snart)

Torsdag:
Tabata: 12:00 Erika Markusson
Sluten grupp: 17:30 Erika Markusson ( Går ej att boka)
Armbrytning: 19:00 (Kontakt Linus Vikberg)
Zumba: 20:00 (Kontakt Sara Grandelius ej
bokningbar)

Söndag:
Step: 14:00 Ulrika ( Endast sista söndagen
varje månad.)
Sluten grupp: 15:45 Katrin ( Går ej att boka)
Sluten grupp: 17:00 Erika Markusson (Går ej att boka)
Zumba: 18:00 Sara

AVBOKNING
Avbokning av pass ska ske snarast möjligt, dock senast 11:00 samma dag som passet. Vid färre än fyra anmälda kommer passet att ställas in, kontakt tas i sådant fall med dig som berörs!

Den som avbokar sig för sent/uteblir från passet kommer att få böta 70 kr, detta ska betalas innan man skriver upp sig på ett nytt pass!

PASSBESKRIVNING
Body Pump:
Ett viktbaserat gruppträningsprogram, där hela kroppen körs igenom. Skivstång används i nästan alla övningar och vikten kan ändras från 2 kg – 32 kg. Passar både nybörjare och avancerade. Varje kvartal byts musik och övningar ut. (60 minuter)

Boxing:
Slag och sparkar i olika kombinationer, i högt tempo. Vi använder oss av handskar och mitsar och under större delen av passet arbetar vi i par. Bra för förbränning, kondition och musklerna. (60 minuter)

Crossfit:
Ett av veckans tuffaste pass. En blandning av styrkeövningar och konditionsövningar. (60 min)

Cirkelträning:
En blandning mellan styrkeövningar och konditionsövningar. Högt tempo, omväxlande övningar och korta pauser. (60 min)

Cykel:
Inomhuscykling med hög intensitet i olika intervaller. Bra konditionsträning, som kan utföras av både nybörjaren och den vane motionären. (60 min)

Step:
Ett danspass där man jobbar upp och ner på en stepbräda. Innehåller också lite styrketräning. Bra för kondination, koordination och styrka. (60 min)

YogaFlow:
En fri vinyasa/poweryoga där stärkande övningar kombineras med andning. Passet har inslag av tai chi och pilates och passar från nybörjare till avancerad. (60 min)

FRÅGOR/FUNDERINGAR
Vid frågor, funderingar, önskemål etc. vänligen maila på exercisegym@gmail.com eller kom förbi gymmet!